Tràmit amb certificat Inscripció al Mercat de la Vall

Sol·licitar la participació al Mercat de la Vall.

Els comerciants, artesans i productors agroalimentaris podeu participar el Mercat de la Vall. El Comú examina les sol·licituds i es reserva el dret d’admissió i de prohibir qualsevol activitat o venda de producte que consideri perjudicials. El Comú fa la distribució dels espais i estableix els períodes de participació. En cas que no s'hagi pogut fer front a totes les demandes, s'estableix una llista d'espera.


Termini de resolució:

El termini de resolució és durant la primera quinzena del mes de març.


Òrgan resolutori:

L'òrgan resolutori d'aquest tràmit és el Departament de Promoció Turística i Comercial.


Canal de notificació:

Si entreu el tràmit telemàticament, fent ús d'un certificat digital, quan aquest es resolgui rebreu un correu electrònic d'avís per poder consultar la resolució al Portal de Tràmits del Comú (espai de La Meva Carpeta) o a la Seu electrònica de Govern (espai de Notificacions). Per a més informació sobre les notificacions electròniques podeu consultar el següent enllaç de la Seu electrònica del Comú: Notificacions electròniques.

Si presenteu el tràmit presencialment al Comú, un cop aquest es resolgui, rebreu un correu electrònic o una trucada telefònica del departament tramitador per a poder-vos lliurar presencialment la notificació de la resolució.


Preu:

Aquest tràmit és gratuït.

Qui ho pot demanar

Aquest tràmit pot ser presentat per les següents persones:

  • Comerços, autònoms i artesans d'Andorra o de l'estranger que disposeu del pertinent registre de comerç o carnet d'artesà, membres de col·lectius de creació artística o membres dels Productes agrícoles i artesans d'Andorra.

Com es fa el tràmit

  • Tramitació electrònica híbrida
    Exemple amb Roboto i enllaç estilitzat

    Aquest tràmit es pot presentar telemàticament a través del Portal de Tràmits del Comú d'Andorra la Vella. No obstant això, d'acord amb el que estableix l'article 107 de la Llei 14/2023, del 3 de juliol, del text consolidat del Codi de l'Administració les persones jurídiques i les persones físiques que exerceixin una activitat professional, mercantil, comercial, industrial o de naturalesa anàloga, així com qualsevol persona física, jurídica o entitat amb persones assalariades a càrrec seu, estan obligades a l'ús dels mitjans electrònics per relacionar-se amb les Administracions Públiques.

    En conseqüència, si presenteu aquest tràmit com a un dels col·lectius anteriorment citats, és a dir, no actueu en nom propi i en qualitat de ciutadà, únicament podeu presentar-lo telemàticament a través del Portal de Tràmits del Comú d'Andorra la Vella. En cap cas se us acceptarà, presencialment, la sol·licitud al Servei de Tràmits del Comú o al punt d'atenció del departament tramitador.

    Servei de 24 hores al dia, 365 a l'any

    Aquest tràmit es pot gestionar a través de mitjans electrònics, motiu pel qual es requerix disposar d'un certificat digital de l'OSCEPA per a dur-ne a terme la tramitació. Si no disposeu d'un certificat digital podeu consultar el següent enllaç per saber com obtenir-ne un: Obtenció d'un certificat digital

    Per iniciar la tramitació electrònica, al final d'aquesta pàgina, heu de fer clic a l'opció TRAMITAR AMB CERTIFICAT. A continuació, se us obrirà una pantalla que us permetrà identificar-vos amb el vostre certificat digital mitjançant la introducció del vostre NIA i la contrasenya. Seguidament, podreu emplenar el formulari del tràmit amb les dades requerides.

    Per aquells tràmits que requereixin aportar documentació addicional no us oblideu de consultar-la a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR, emplenar-la deugdament i, finalment, adjuntar-la en el formulari de tramitació, si escau.

  • Tramitació presencial al Servei de Tràmits Comunal i a l'Oficina de Tràmits de Sta. Coloma

    Servei de Tràmits d'Andorra la Vella

    Adreça: Av. Príncep Benlloch, 1 | AD500 Andorra la Vella | Andorra

    Horari d'atenció al públic: de dilluns a divendres de les 8 a les 15 h.


    Oficina de tràmits de Santa Coloma

    Adreça: Avinguda d'Enclar, 35 | AD500 Santa Coloma | Andorra

    Horari d'atenció al públic: de dilluns a divendres de les 8 a les 15 h.

  • Tramitació presencial per a Gestions Culturals

    Àrea de Cultura – Centre Cultural La Llacuna

    Adreça: C/ Mossèn Cinto Verdaguer 4-6 | AD500 Andorra la Vella | Andorra

    Horari d'atenció al públic: de dilluns a divendres de les 08:00h a les 15:30h.

    Telèfon de contacte: +376 730 037

    Adreça de correu electrònic: lallacuna@comuandorra.ad

Documentació que cal aportar

  • Sol·licitud degudament emplenada (en cas que el tràmit s'entri presencialment)
  • Registre de comerç
  • Registre sanitari
  • Fotografies dels productes oferts

Normativa

  • Normativa vigent a Andorra o al país d'origen relativa a les activitats d'alimentació
  • Normativa específica del Mercat de la Vall

Més informació

Departament de Promoció turística i comercial trucant al número (+376) 730004 de  8 a 15.30 h.

Comú d'Andorra la Vella
Av. Príncep Benlloch, 1
AD500 Andorra la Vella, Andorra
Tel. 376 730 000
Projecte desenvolupat per Projecte desenvolupat per eCityclic