Tràmit amb certificat Declaració de direcció d'obra

Tràmit per la declaració d'una obra.

Si heu d'iniciar una obra, heu de comunicar al Comú, a través d'aquest tràmit, la declaració de direcció d'obra per adjuntar a diverses sol·licituds.


Òrgan gestor:

L'òrgan gestor d'aquest tràmit és el departament d'Urbanisme.


Preu:

Aquest tràmit és gratuït. Si va adjunt a una altra sol·licitud, el cost serà el de la sol·licitud vinculada.

Qui ho pot demanar

Aquest tràmit pot ser presentat per les següents persones:

  • Tècnic director de l'obra.

Com es fa el tràmit

  • Tramitació electrònica híbrida
    Exemple amb Roboto i enllaç estilitzat

    Aquest tràmit es pot presentar telemàticament a través del Portal de Tràmits del Comú d'Andorra la Vella. No obstant això, d'acord amb el que estableix l'article 107 de la Llei 14/2023, del 3 de juliol, del text consolidat del Codi de l'Administració les persones jurídiques i les persones físiques que exerceixin una activitat professional, mercantil, comercial, industrial o de naturalesa anàloga, així com qualsevol persona física, jurídica o entitat amb persones assalariades a càrrec seu, estan obligades a l'ús dels mitjans electrònics per relacionar-se amb les Administracions Públiques.

    En conseqüència, si presenteu aquest tràmit com a un dels col·lectius anteriorment citats, és a dir, no actueu en nom propi i en qualitat de ciutadà, únicament podeu presentar-lo telemàticament a través del Portal de Tràmits del Comú d'Andorra la Vella. En cap cas se us acceptarà, presencialment, la sol·licitud al Servei de Tràmits del Comú o al punt d'atenció del departament tramitador.

    Servei de 24 hores al dia, 365 a l'any

    Aquest tràmit es pot gestionar a través de mitjans electrònics, motiu pel qual es requerix disposar d'un certificat digital de l'OSCEPA per a dur-ne a terme la tramitació. Si no disposeu d'un certificat digital podeu consultar el següent enllaç per saber com obtenir-ne un: Obtenció d'un certificat digital

    Per iniciar la tramitació electrònica, al final d'aquesta pàgina, heu de fer clic a l'opció TRAMITAR AMB CERTIFICAT. A continuació, se us obrirà una pantalla que us permetrà identificar-vos amb el vostre certificat digital mitjançant la introducció del vostre NIA i la contrasenya. Seguidament, podreu emplenar el formulari del tràmit amb les dades requerides.

    Per aquells tràmits que requereixin aportar documentació addicional no us oblideu de consultar-la a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR, emplenar-la deugdament i, finalment, adjuntar-la en el formulari de tramitació, si escau.

  • Tramitació presencial al Servei de Tràmits Comunal i a l'Oficina de Tràmits de Sta. Coloma

    Servei de Tràmits d'Andorra la Vella

    Adreça: Av. Príncep Benlloch, 1 | AD500 Andorra la Vella | Andorra

    Horari d'atenció al públic: de dilluns a divendres de les 8 a les 15 h.


    Oficina de tràmits de Santa Coloma

    Adreça: Avinguda d'Enclar, 35 | AD500 Santa Coloma | Andorra

    Horari d'atenció al públic: de dilluns a divendres de les 8 a les 15 h.

Documentació que cal aportar

Cap de pròpia, només l'exigida en el tràmit associat.

Comú d'Andorra la Vella
Av. Príncep Benlloch, 1
AD500 Andorra la Vella, Andorra
Tel. 376 730 000
Projecte desenvolupat per Projecte desenvolupat per eCityclic