Sol·licitud de baixa parcial, de modificació de dades (incloses les dades bancàries) o reclamació.
Aquest tràmit es pot dur a terme quan es vulgui sol·licitar la baixa d'algunes assignatures o el préstec d'instruments, la modificació de les dades de la persona usuària incloent la modificació de les dades bancàries, o la presentació d'una reclamació.
En el cas de sol·licitar una baixa parcial d'assignatures o del préstec d'instruments, cal indicar-ho explicitament en la sol·licitud. Així mateix, en les modificacions de dades que es vulguin aportar, cal especificar les dades definitives que es vol que constin ens els fitxers de dades.
Pel que fa a les reclamacions cal exposar els fets ocorreguts i concretar la sol·licitud que s'adreça al Conservatori per tal que pugui ser resolta.
Període de presentació:
Tot l'any.
Termini de resolució:
• Baixa parcial d'assignatures: si l'assignatura no és obligatòria en el Pla d'estudis al qual estigui matriculada la persona usuària, el tràmit no requereix resulució per part del Conservatori ja que l'acceptació és immediata i es tramita d'acord amb els terminis de baixa permesos que estableix la normativa vigent. Si l'assignatura és obligatòria, la denegació de la baixa es comunicarà en un termini màxim de deu dies lectius a comptar des de l'endemà de la presentació de la sol·licitud.
• Baixa del préstec d'instruments i modificació de dades: aquest tràmit no requereix resolució per part del Conservatori ja que l'acceptació és immediata i, en el cas d'una baixa, es tramita d'acord amb els terminis de permesos que estableix la normativa vigent.
• Reclamació: el termini de resolució d'aquest tràmit és de dos mesos.
Òrgan resolutori:
• Pel tràmit de baixa parcial d'assignatures l'òrgan resolutori és el Conservatori de Música.
• Pel tràmit de reclamació l'òrgan resolutori tant pot ser el Conservatori de Música com la Junta de Govern, segons s'escaigui.
Canal de notificació:
Si entreu el tràmit telemàticament, fent ús d'un certificat digital, quan aquest es resolgui rebreu un correu electrònic d'avís per poder consultar la resolució al Portal de Tràmits del Comú (espai de La Meva Carpeta) o a la Seu electrònica de Govern (espai de Notificacions). Per a més informació sobre les notificacions electròniques podeu consultar el següent enllaç de la Seu electrònica del Comú: Notificacions electròniques.
Si presenteu el tràmit presencialment al Comú, un cop aquest es resolgui, rebreu un correu electrònic o una trucada telefònica del departament tramitador per a poder-vos lliurar presencialment la notificació de la resolució.
Preu:
Aquest tràmit és gratuït.