Tràmit amb certificat Fitxa d'alta de proveïdor

Tràmit per sol·licitar l'alta d'un proveïdor o tercer.

Aquest tràmit permet donar d'alta una empresa o persona física que el Comú d'Andorra la Vella contracta per donar un servei o efectuar una compra i que, posteriorment, enviarà la factura.


Òrgan gestor:

L'òrgan gestor d'aquest tràmits és l'àrea de Finances.


Preu:

Aquest tràmit és gratuït.

Qui ho pot demanar

Aquest tràmit pot ser presentat per les següents persones:

  • Les persones físiques que siguin proveïdores del Comú.
  • Els representants legals i acreditats degudament de les empreses proveïdores del Comú. Per a més informació sobre com acreditar la representació podeu consultar el següent enllaç de la Seu electrònica del Comú: Representació.

Com es fa el tràmit

  • Tramitació electrònica obligatòria
    Exemple amb Roboto i enllaç estilitzat

    D'acord amb el que estableix l'article 107 de la Llei 14/2023, del 3 de juliol, del text consolidat del Codi de l'Administració, les persones jurídiques i les persones físiques que exerceixin una activitat professional, mercantil, comercial, industrial o de naturalesa anàloga, així com qualsevol persona física, jurídica o entitat amb persones assalariades a càrrec seu, estan obligades a l'ús dels mitjans electrònics per relacionar-se amb les Administracions Públiques.

    En conseqüència, aquest tràmit únicament es pot presentar telemàticament a través del Portal de Tràmits del Comú d'Andorra la Vella.

    Servei de 24 hores al dia, 365 a l'any

    Atès que aquest tràmit només es pot gestionar a través de mitjans electrònics és un requisit indispensable disposar d'un certificat digital de l'OSCEPA per a dur-ne a terme la tramitació. Si no disposeu d'un certificat digital podeu consultar el següent enllaç per saber com obtenir-ne un: Obtenció d'un certificat digital

    Per iniciar la tramitació electrònica, al final d'aquesta pàgina, heu de fer clic a l'opció TRAMITAR AMB CERTIFICAT. A continuació, se us obrirà una pantalla que us permetrà identificar-vos amb el vostre certificat digital mitjançant la introducció del vostre NIA i la contrasenya. Seguidament, podreu emplenar el formulari del tràmit amb les dades requerides.

    Per aquells tràmits que requereixin aportar documentació addicional no us oblideu de consultar-la a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR, emplenar-la deugdament i, finalment, adjuntar-la en el formulari de tramitació, si escau.

Documentació que cal aportar

  • Fotocòpia de la targeta o document bancari on consti el número de compte en format IBAN, el BIC/SWIFT i el/s titular/s del mateix. 
  • Document acreditatiu d'autorització en el cas que la persona que signi la sol·licitud no sigui càrrec representatiu o no tingui poders inscrits al Registre de Societats, o document acreditatiu d'autorització per efectuar aquest tràmit en el cas que el sol·licitant actuï en nom i representació d'una altra persona.
Comú d'Andorra la Vella
Av. Príncep Benlloch, 1
AD500 Andorra la Vella, Andorra
Tel. 376 730 000
Projecte desenvolupat per Projecte desenvolupat per eCityclic